BeautifulNara for the Adidas ole Ko Challenge | world!!!!

followers

Sunday, May 9

BeautifulNara for the Adidas ole Ko Challenge

wah!!!! projek Alpha kini kembali. kali ini akan diadakan Perlawanan Futsal Satu lawan Satu Adidas Ole KO road show di centre Court, mid valley megamall pada hari Jumaat ini, 21 may 2010 jam 7.30 malam.

Siapa agaknya yang menjadi pilihan aku kali ini. tentu la tak lain tak bukan blogger kegemaran ramai. dari Beautifulnara iatu..... Abang nara!!!!majulah sukan untuk Project Alpha

Sebenarnya, agak susah nak memilih pemenangnya. Tapi setelah diamati dari segi mental dan fizikal, tentulah juaranya milik BeautifulNara. kenapa nak memilih Beautifulnara juga, padahal masih ada pesaing yang lebih gagah. hehehe!!!antaranya,

1.selain minta dalam bidang hiburan, BeautifulNara juga aktif dalam sukan. semangat sukan ini la yang digunakan untuk mempamerkan bakatnya semasa Perlawanan Futsal Satu Lawan Satu Adidas Ole KO. Kita juga tahu, BeautifulNara amat berminta dengan sukan bola sepak.  dengan stamina yang tinggi, BeautifulNara tetap berjuang meniti kemenangan.

2. kadang-kadang ramai yang menganggap, penulis blog berbentuk hiburan ini tidak berminat dengan acara sukan. Tapi ini berbeza dengan BeautifulNara. Kelincahan nya juga dapat dilihat menerusi blognya. percaya atau tidak?? kita tunggu perlawanan nanti. yang pasti, BeautifulNara pasti juara. Boleh juga dilihat pada personaliti BeautifulNara, merupakan antara blogger yang aktif.

3. salah satu penyebab kejayaan BeautifulNara adalah dengan "senjata rahsianya" iaitu.... barangan adidas yang sentiasa memberi kesegaran walaupun semasa ketika bersukan. sehinggakan pihak lawan terpesona. apa lagi!! cubalah produk adidas ini. pasti membantu anda di mana jua anda berada. dengan badan yang segar, pasti mutu dan kualiti perlawanan lebih baik.
akhir kata!!! go go Beautifulnara, you can do it. jom saksikan episode 18 hingga 21 season 2








Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Catch the Project Alpha bloggers at the Adidas Ole KO road show at Centre Court, Mid Valley Megamall, Friday 21 May at 7.30pm!

0 comments:

Post a Comment